Welcome To My Paradise !!  Budak comeii || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

Assalamualaikum
Saturday, December 24, 2011 | 12:16 AM | 0 comments
namaku, raja hafizi aiman bin raja nazrin shah ! umo 17 otw msok 18 ! hehe ! aku lahir pada 6 march 1994 . aku seorang friendly . baik dan jahat(sikit lah) . aku bersyukur dan berterima kasih pada yang maha ESA. kerana allah panjangkan umur aku . dan berterima kasih juga kepada my parents yg selama ny menjaga aku dgn sebaik baik yer . alhamdulillah .



hamba allah yang mencari keredhaan yer !

 jikalau ada saranan ke, nasihat ke, anything lahh . amat saya dinanti-nantikan.



Buat Remaja :
"Sekali kita melangkah ke alam percintaan sepuluh kali kita mundur dalam pelajaran dan beribu kali Dia, kita lupakan.."
Buat Manusia :

"Sesaat yang berlalu takkan kesali tetapi ia tetap akan diperhitungkan.."


Buat Hamba :

"Mati itu pasti, hidup tak pasti lagi.."


terima kasih
kbye!
salam ukhwah dari hafizi !



| Newer Post